MRG integroinut Greentuben NRGS-alustan

MRG ja Greentube yhteistyöhön
Tärkeä verkkokasinotoimija MRG, joka tunnettiin aiemmin nimellä Mr. Green, on hiljattain ottanut askelen lähemmäs tuotetarjontansa vahvistamista integroitumalla Greentuben NRGS-alustaan, jonka omistaja on tietenkin Novomatic Interactive. Alustaintegroinnin ansiosta MRG:n lippulaivasivusto mrgreen.com on nyt tuonut saataville laajemman valikoiman kasinopelejä.

Sen ansiosta Pohjoismaissa asuvat MRG:n pelaajat pääsevät nyt kokeilemaan Novomaticin klassisia nimikkeitä, joihin kuuluvat suositut Book of Ra, Lady Luck’s Charm Deluxe ja Sizzling Hot Deluxe.

Pelaajakeskeinen brändi

Kuten odottaa saattoi, jännitystä on ilmassa sopimuksen kummassakin solmijapäässä. Greentuben peleistä vastaava johtaja Michael Bauer suhtautuu selvästikin itsevarmasti yrityksensä tuotteisiin, sillä hän sanoi olevansa vakuuttunut siitä, että Mr. Greenin pelaajat reagoivat myönteisesti Novomaticin viihdetarjontaan, joka on nyt heidän käytettävissään.

MRG:lle kyse on tietenkin puhtaasti kasvusta ja isommasta pelikattauksesta. Pelibrändin operatiivisen johtajan Antoine Bonellon mukaan yritys tavoittelee pääsyä maailman johtavimmaksi verkkotoimijaksi, ja se on lopultakin saavutettavissa ainoastaan erinomaisen tuotetarjonnan avulla. Bonello sanoi odottavansa, että Novomaticin sisältö ja Greentube-alustan integrointi merkitsevät suurta edistysaskelta kohti päämäärän saavuttamista.

Lisäksi Bonello viittasi siihen, kuinka tärkeää on luoda kumppanuuksia vakiintuneiden, laatuviihteen laatijoina tunnettujen sisällöntarjoajien kanssa, sillä sellainen palvelee Green Gamingin tarkoitusperiä.

Lopuksi hän puhui Novomaticin peleistä todellisina klassikkonimikkeinä.

Toimenpiteen taustalla upouusi tulevaisuus

Novomatic on tunnettu koko maailmassa korkealuokkaisten nimikkeiden luomisesta. Se keskittyi alkuaan kasinorakennuksiin tarkoitettujen pelien luomiseen, mutta interaktiivinen jaosto on tehnyt kovasti töitä saadakseen kaikki huippuluokan viihdetiloissa pelaavien saatavilla olevat nimikkeet myös verkkopelaajien ulottuville.

Pelaajadynamiikan painopisteen muutos on vaatinut tällaisen toimenpiteen, ja yhtiö on sitoutunut vastaamaan haasteeseen. Näin se antaa jälleen kerran esimerkin kuuluisasta, määrätietoisesta päätöksestään pitää pelaajat tyytyväisinä.

Brändin tuotteet ovat olleet markkinoilla monen vuoden ajan, ja monet yrityksen klassikoista kuuluvat luontaisesti kasino- ja viihdealan syvimpään olemukseen. Novomaticin klassisen sisällön integrointi peleihin, jotka ovat jo entuudestaan tarjolla mrgreen.com-sivustolla, vie väistämättä brändiä yhä enemmän ja enemmän eteenpäin.

Lähteet:

https://www.gamingintelligence.com/