Pafin iSoftBetin sopimus kurkottaa korkeuksiin

Paf ja iSoftbet kumppaneiksi
Uusi sopimus pelisisällöntuottaja iSoftBetin ja ahvenanmaalaisen Pafin välillä on julkaistu. Näillä molemmilla on jo oma maine maailman iGaming-markkinoilla, ja heidän välisensä sopimus vahvistaa niitä edelleen. Molemmat yritykset haluavat laajentua toistensa avulla ja laajentaa maailmanlaajuista läsnäoloaan.

Sopimusehdoissa näkyy, että Paf saa käyttöönsä koko iSoftBetin luoman kasinopeli sisältövalikoiman. Tämä sisältää myös Vegas High Rollerin, Pinata Fiestan ja Dragon Stonen – ne kaikki on julkaistu tänä vuonna, ja ovat jo osoittautuneet suosituiksi. Paf saa myös käyttöönsä iSoftBetin kehittämät jännittävät markkinointityökalut sekä ainutlaatuiset, reaaliajassa toimivat pelillistämistyökalut. Tämä on suuri askel Pafille ja jännittävä konsepti kaikille pelaajille.

iSoftBetin laajentuminen maailmalla           

iSoftBetillä on jo merkittävä maailmanlaajuinen jalanjälki. Heidän pelejään pelataan jo 16 eri markkina-alueella ympäri maailman mukaan lukien tiukasti säännellyt markkinat sekä joitakin uusia markkina-alueita. Yritys vaikuttaa etsivän uusia sopimuksia jatkuvasti pyrkiessään saamaan pelejään uusille markkinoille ja operattoreille.

Se myös vahvistaa jalanjälkeään markkinoilla, jotka ovat jo sertifioituja takomalla uusia kumppanuuksia näillä alueilla. Toinen uusimmista sopimuksista, joka julkaistiin pian Pafin sopimuksen jälkeen, on iSoftBetin laajentuminen Italiaan LeoVegasin kautta. Yritys pyrkii myös Sveitsin markkinoille, jossa on vastikään muutettu pelialan säädöksiä.

Pafin yhteiskuntavastuu

Monet iSoftBetin tekemät siirrot peilautuvat Pafilla tehden kumppanuudesta itsestään selvän valinnan molemmille yrityksille. Esimerkiksi, operaattorit pyrkivät myös laajentumaan tänä vuonna Sveitsiin Grand Casino Lucernen kanssa tehdyn sopimuksen turvin. Pafin iGaming-verkkosivusto toivottaa tämän sopimuksen avulla tervetulleeksi markkina-alueensa pelaajat.

Toinen syy, minkä takia iSoftBet kiinnostui tästä kumppanuudesta on, että Paf tunnetaan yhteiskuntavastuullisuudesta. Yritys käyttää suuren osan tuotoistaan projekteihin, jotka hyödyntävät yhteiskuntaa, erityisesti omalla toiminta-alueellaan. Tämä ei ole pelkkää markkinointitaktiikkaa, vaan se on osa yrityksen etiikkaa ja olennainen osa sen toimintatapaa.